Posle najave nadležnih da će kompanija Vansi, koja upravlja beogradskim aerodromom, snositi odgovornost zbog kašnjenja i otkazivanja letova 21. januara, do čega je došlo zbog ljudske greške, oglasio se i aerodrom “Nikola Tesla”. U objavi na društvenoj mreži X sa aerodroma su potvrdili da je u nedelju došlo do greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu zbog čega je i došlo do kašnjenja i otkazivanja određenog broja letova.
– Molimo vas da eventualne zahteve za nadoknadu štete uputite izabranoj aviokompaniji koja je uvek prva tačka kontakta u situacijama sa kašnjenjima i otkazivanjem letova. Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa aviokompanijama – istaknuto je u objavi aerodroma “Nikola Tesla”
Iz prestoničke vazdušne luke još jednom su se izvinili na neprijatnostima koje su putnici doživeli.
– Nastavićemo da sarađujemo sa nadležnim službama i svim činiocima u aviosaobraćaju kako bi se situacije koje mogu da utiču na kašnjenje letova i potencijalno nezadovoljstvo putnika svele na minimum – poručuju sa aerodroma.