Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Ako prođe, nova funkcija je nešto najgore što je Instagram do sada smislio

Instagram

Instagram je počeo da testira funkciju koja je za kratko vreme privukla veliki broj negativnih reakcija. Nazvana “Ad Break”, odnosno “Pauza za reklamu”, nova funkcija primorava korisnike da odgledaju reklamu pre nego što nastave da skroluju kroz objave.

Popularna društvena mreža, koju je Facebook 2012. kupio za milijardu dolara, u svojoj aplikaciji već nudi veliki broj reklama koje se mogu videti među regularnim, Reels i Stories objavama, ali one su relativno nenametljive i svako ih može preskočiti. Međutim, Ad Break je nešto potpuno drugačije, ali i nešto s čim je dobro upoznat svaki YouTube korisnik koji ne želi da plati Premium pretplatu.

Kako je trenutno u pitanju samo test, ne mogu svi korisnici da vide reklame koje se ne mogu preskočiti. Matična kompanija Meta se o istom nije oglašavala, pa još uvek ne znamo koliki procenat ljudi vidi ove oglase. Ipak, malo je reći da reakcije pogođenih korisnika nisu pozitivne, a mnogi od njih prete da će napustiti platformu ako ostanu na snazi.

“Ovo će biti kap koja će preliti čašu kada je u pitanju Instagram. Mogu da podnesem mnoštvo reklama koje su već razbacane po celoj aplikaciji, ali reklame koje ne mogu da preskočim? Gubi se”, kaže jedan nezadovoljni korisnik na Reddit-u, a drugi se nadovezao: “Meta ima vrhunske UX dizajnere, da li su uopšte sproveli istraživanje pre nego što su ovo pustili u javnost? Potpuno narušava korisničko iskustvo.

Ni korisnici društvene mreže X nisu bolje primili vest o novoj funkciji, pa su mnogi izrazili nameru da će preći na TikTok, a u najboljem slučaju da će drastično smanjiti vreme provedeno u Instagram aplikaciji.

Tagovi:
Pročitajte još: