Uprkos tome što je besplatna, igrači PUBG Mobile igre su do sada na nju trošili oko 5,2 miliona dolara dnevno.
Trošenje novca na besplatne igre nije obavezno, jer kao što im samo ime kaže – besplatne su. Ipak, jedna takva igra, PUBG Mobile, upravo je prešla cifru od 9 milijardi dolara ukupne zarade. Kako navodi SensorTower, App Store i Google Play korisnici su preuzeli ovu igru 1,1 milijardu puta i do sada na nju trošili oko 5,2 miliona dolara dnevno.
PUBG Mobile lansiran je u martu 2018. godine, samo godinu dana nakon što se beta verzija popularnog naslova za PC pojavila na Steam platformi, i itekako je profitirao činjenicom da je prva PC battle royale igra koja je portovana na mobilne uređaje. Naravno, uspehu kompanije Tencent, koja je otkupila licencu da portuje igru, je sigurno pomogao rat kompanije Epic sa dve najveće prodavnice aplikacija, čija igra je lansirana na telefone samo dve nedelje kasnije, zbog kojeg se Fortnite igra danas ne može preuzeti sa ovih prodavnica.
Iako je PUBG Mobile stigao do vrtoglave zarade zahvaljujući kupovini kozmetičkih dodataka, pad na tržištu nije izbegao ni ovu igru. U prva tri kvartala 2022. godine, igrači su preuzeli PUBG Mobile 104,4 miliona puta, a ukupna potrošnja je iznosila 1,6 milijardi dolara, što je osetan pad u odnosu na isti period 2021. godine, kada je igra preuzeta 142 miliona puta i zaradila 2,2 milijarde dolara.
Analiza kompanije SensorTower ne uključuje BattleGrounds Mobile India (BGMI) – indijsku verziju PUBG Mobile igre – a razlog su najverovatnije vladine zabrane koje su zaustavile njen rast i zbog kojih danas ta verzija igre nije dostupna za preuzimanje. BGMI je bio izuzetno popularan u Indiji, dostigavši 100 miliona registrovanih korisnika pre nego što je igra zabranjena.