Radnici JKP „Energana“ Sombor izlaze na teren nakon poziva građana u najkraćem roku i vrše intervencije na cevnim istalacima toplovoda, podstanicama i grejnim telima kod krajnjih korisnika. U toku predhodnog meseca radnici su otklonili tri havarije, dok je broj intervencije prijavljenih od strane krajnjih korisnika u stanovima bio oko 90. Apelujemo da ukoliko građani primete bilo kakve nepravilnosti u radu sistema za isporuku toplotne energije obaveste dežurnu službu JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 ili 063/600-284.
Delatnost JKP „Energana“ Sombor ogleda se u isporuci toplotne energije u stanove krajnjih korisnika i kancelarije privrednih subjekata. Želimo da se pohvalimo radom sistema, a tu pre svega mislim na smanjeni broj havarija i gubitaka hemijski pripremljene vode. Ova sezona ostaće upamćena kao sezona sa rekordno malim brojem havarija, a to je rezultat dobrih pripremnih radova i remonta sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije. Ističemo da su dobri pripremni radovi izvedeni nakon prošle grejne sezone doveli do toga, da su gubici hemijski pripremljene vode značajno niži (oko 30%) u odnosu na predhodne sezone – izjavio je direktor JKP „Energana“ Sombor Aleksandar Čorak.
Ovim putem želimo da se zahvalimo krajnjim korisnicima koji redovno izmiruju svoje obaveze i tako pomažu da daljinski sistem grejanja nesmetano funkcioniše. Molimo građane koji nisu izmirili svoje obaveze prema JKP „Energana“ Sombor da to izvrše kako ne bi ušli u proces izvršenja i tako povećali svoje troškove. Ukoliko imate nejasnoće i pitanja molimo Vas da dođete u upravnu zgradu kako bi Vam pomogli – izjavio je direktor JKP „Energana“ Sombor Aleksandar Čorak.
Izvor: JKP “Energana” Sombor