fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Bogatije turističke ponude donele veći broj turista u Apatinu

Na konferenciji za medije koja se održala u prostorijama Turističke organizacije Apatin, direktor ove ustanove Nemanja Jović, govorio je o aktivnostima i rezultatima istih u prethodnom periodu.

Želja novoformiranog tima u Turističkoj organizaciji Apatin od samog starta je bila da se iskoristi što više resursa kako bi se povećao broj manifestacija, kao i da se ne izostave sadržaje na koje su naši gosti i građani navikli, kao što su Ribarske večeri, lička olimpijada, međunarodna Tid regata i doček Pravoslavne nove godine. Ono što treba istaći je da su sve navedene manifestacije organizovane na mnogo višem nivou, uz veću masovnost, a što je najvažnije da se sve odigralo u skladu sa planiranim budžetom. Novi sadržaji koji su obeležili 2017. godinu su prva izložba „old timer“ automobila, celodnevno obeležavanje dana Dunava sa mnogim novim sadržajima, regata Reka koja nam je donela turiste koji su se zadržali u Apatinu nekoliko dana, sajam rukotvorina „Sunčana jesen“ i festival rok muzike „Deer & beer“ na apatinskoj plaži – izjavio je Jović.

Takođe i 2018. godina je počela sa novim sadržajima, za Badnji dan je u saradnji sa Udruženjem ljubitelja i uzgajivača konja „Ular“  i apatinskim motoristima organizovan  defile koji je pratio Badnjak od Hrama do zgrade opštine, tradicionalno je obeleženo plivanje za „Časni krst“, kao i doček Pravoslavne Nove godine, koji smo organizovali na mnogo višem nivou nego do sada, a održan je i preduskršnji vašar. Turistička organizacija učestvuje kao podrška u projektu Kancelarije za mlade opštine Apatin koji ima za cilj da se učenici srednjih škola upoznaju sa kulturnom baštinom opštine Apatin – saznali smo od direktora Turističke organizacije Apatin.

Kako bi na što bolji način prezentovali turističku ponudu Apatina, bili smo prinuđeni da napravimo novi veb sajt. On sada raspolaže sa svim informacijama o Apatinu, o glavnim turističkim atraktivnostima, smeštajnim kapacitetima i ugostiteljskim objektima sa adekvatnim fotografijama. Pokrenuta je i promocija na društvenim mrežama, što nam omogaćava da mnogo lakše dopremo do potencijalnih turista. Navešću primer, da je samo poslednji video kojim smo promovisali turističke ponude Apatina pogledalo 23000 ljudi, a objava je doprla do čak 40000 korisnika društvene mreže fejzbuk. U cilju što bolje promocije naše opštine, nisu izostale ni posete sajmovima u Novom Sadu, Beogradu i Nišu gde su prezentovane turističke ponude Apatina, kao i gastronomski specijaliteti uz apatinsko pivo.

Sve ove aktivnosti, kao i povećanje broja manifestacija dovele su do toga da u 2017. godini broj registrovanih turista bude za 21,34% veći u odnosu na prethodnu godinu. Treba reći da to nije rezultat dobrog rada samo Turističke organizacije, već i lokalne samouprave koja je rekonstrukcijom plaže značajno pomogla na tom polju, kao i kupovinom klizališta. Brojna udruženja i privatna lica su takođe imala značajan doprinos da broj turista bude veći, a naravno tu je i Banja Junaković koja je prošle godine obnovila unutrašnji velnes sadržaje. – ovim rečima je Nemanja završio prvi deo intervjua.

Izvor: soapatin.org

Tagovi:
Pročitajte još: