Bilo da je reč o luksuznim ili onim manje luksuznim hotelima, gotovo nikada nećete naići na šarenu posteljinu. Ovo pravilo, ako malo bolje razmislite, čak se i ne uklapa u pravila logike, jer upavo se bela posteljina najlakše prlja.
Međutim, razlozi su, verovali ili ne više psihološke prirode. U prvom redu, bela posteljina asocira na urednost, svežinu i čistoću. Osim toga, na podsvesnom nivou ova boja asocira i na luksuz – čak i ako niste u prestižnom hotelu, steći ćete utisak da jeste.
Stručnjaci za ugostiteljstvo i hotelijerstvo smatraju da bela boja na goste utiče pozitivno, odnosno ona im omogućava i bolju percepciju hotela, ali se smatra i da doprinosi boljem kvalitetu sna. Neka istraživanja su pokazala da nas ova boja čini smirenijim i manje napetim, što objašnjava činjenicu da je baš ona izbor svakog hotela.
Postoji još jedan praktičan razlog – ova boja ide uz sve. Bez obzira na preovlađujuće boje u hotelskim sobama, bela je neutralna i uklopiće se uz svaku nijansu, dok sa drugim bojama to nije slučaj.
Verovatno ste primetili i da je isti slučaj i sa hotelskim peškirima i bade-mantilima. Ali u ovom slučaju postoji praktična namena. Reč je o tome da se bela posteljina, peškiri i druge slične tkanine mogu prati zajedno bez ikakve brige, a uz to ne postoji mogućnost neželjenog izbeljivanja i spiranja boje nakon pranja.
Preuzeto: Kurir.rs/ Najžena
Foto: Profimedia