Avio-kompanije poput “Rajan era”, “Britiš ervejza” i “Amerikan ejrlansa” biraju plava sedišta sa dobrim razlogom, jer ova boja ima pozitivan psihološki uticaj na putnike. Najdžel Gud, priznati dizajner u oblasti avijacije, ističe da je osnovni cilj njihovog dizajna istaći brend avio-kompanija i učiniti ga prepoznatljivim, ali takođe naglašava da je ključna briga stvaranje komfornog enterijera koji pruža prijatno okruženje i smanjuje stres tokom putovanja.
Gud ističe da plava boja ima smirujući efekat i da je suština u stvaranju što manje stresnog iskustva za putnike. Ova boja podstiče smirenost, a prema rečima Anđele Rajt, autorke “Vodiča za psihologiju boja”, plava je povezana sa pozitivnim atributima poput poverenja, efikasnosti, vedrine i svežine. Rajt dodaje da je, s obzirom na čestu anksioznost tokom leta, plava boja odabrana zbog svojih relaksirajućih i umirujućih efekata.