Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Digitalna kampanja Turističke organizacije Srbije u konkurenciji za prestižnu nagradu

Kampanja TOS-a “#VidiSrbiju-Koje momente ćeš pamtiti ovog leta?” ušla je u uži izbor za prestižnu nagradu International Travel & Tourism Awards 2019, u kategoriji – Najbolja digitalna kampanja u turizmu. Reč je o globalnoj nagradi za koju konkurišu marketinški projekti u oblasti turizma iz celog sveta.
Tako se kampanja naše nacionalne turističke organizacije našla rame uz rame sa velikim digitalnim kampanjama poput VisitBritain – #GreatBritishSurprise, Destination Abu Dhabi 2018, Join me in Jamaica.
Video “momenti” kojima je na originalan način promovisana turistička ponuda Srbije imali su više od 6,5 miliona pregleda na društvenim mrežama TOS-a. Istovremeno, broj pratilaca na TOS-ovim profilima Instagram i Twiter, tokom dvoipomesečne kampanje uvećan je za 30 (Instagram), odnosno 35% (Twiter).
Proglašenje pobednika International Travel & Tourism Awards 2019. biće održano u Londonu tokom World Travel Market-a, jednog od najznačajnijih sajmova turizma u svetu.
Foto: Tupungato/shutterstock.com
Preuzeto: eKapija
Tagovi:
Pročitajte još: