JKP „Energana“ Sombor je preduzeće koje vrši proizvodnju i distibuciju toplotne energije. Kako bi održali nivo uslugana naj višem nivou i obezbedili krajnjim korisnicima visok nivo bezbednosti za njihovu privatnu svojinu JKP „Energana“ Sombor izradila je proceduru kojom definiše način izlaska na intervenciju posle poziva krajnjih korisnika, a koja počinje da se primenjuje u tekućem mesecu.
Prilikom poziva građana na dežurni broj 025/5-440-060 ili 063/600-284 radnici JKP „Energana“ Sombor su u obavezi da u najkraćem roku izađu na teren i otklone nastali kvar. Molimo građane da u stan puštaju samo lica koja imaju službenu legitimaciju sa oznakom JKP „Energana“ Sombor, kao i da prilikom intervencije potpišu naloge kojim potvrđuju da su saglasni sa ulaskom u stan i otklanjanjem kvara – izjavio je direktor JKP „Energana“ Sombor Aleksandar Čorak.
Apelujemo da građani izmiruju svoje obaveze na vreme kako ne bi ušli u proces izvršenja i tako samo povećali svoje troškove. Molimo korisnike sa velikim dugovanjima da se jave u upravnu zgradu JKP „Energana“ Sombor, jer postoji realna mogućnost da naplatimo dugove prodajom nekretnine korisnika. Zahvaljujemo se korisnicima koji redovno izmiruju svoje račune i time omogućavaju nesmetano funkcionisanje grejnog sistema – izjavio je direktor JKP „Energana“ Sombor Aleksandar Čorak.
Izvor: JKP Energana Sombor