Nakon što je nedavno blago redizajnirao poznati plavi logo, Facebook je takođe promenio i izgled ikonica u Newsfeedu. Redizajn je bio toliko suptilan da ga većina korisnika uopšte nije ni primetila, ali su se javili i oni kojima nova plava boja – bode oči.
Korisnica TikToka pod imenom myaudhdnotebook na TikToku je objavila video u kome tvrdi da joj nova Facebook plava smeta.
Ona je svojim viralnim postom pokrenula raspravu u koju se ubrzo uključilo nekoliko hiljada korisnika. Većina TikTok “polemičara” se složila da je nova boja – iritantna.
Kao što je SmartLife već pisao, promena vizuelnog identiteta Facebooka donela je nešto tamniji nijansu plave boje logoa i veoma blage izmene oblika prepoznatljivog slova “f”.
Meta je na svom korporativnom blogu objasnila da je poslednja promena deo strategije koja, osveženim dizajnom, Facebook logo čini “odvažnijim i upečatljivijim”.
Kao razlog zašto aktuelna promena nije radikalnija, iz Facebooka su naveli to što je na toj društvenoj mreži ima više od dve milijarde korisnika, pa bi svaka drastičmnija promena uticala na veliki broj ljudi.