Facebook je u poslednjem kvartalu prošle godine privukao 16 miliona novih korisnika, pa sada ima ukupno dve milijarde dnevnih aktivnih korisnika.
Iako to nije prva digitalna platforma u vlasništvu kompanije Meta koja je dostigla dve milijarde aktivnih korisnika (WhatsApp je to nedavno postigao), brojka pokazuje da najveći izvor prihoda od oglašavanja i dalje raste.
Zakerberg je krajem prošle godine najavio restrukturiranje kompanije za 2023. godinu i shodno tome podeljeno je više od 11.000 otkaza.
I dok su prihodi kompanije Meta smanjeni na nivou cele prošle godine, kompanija je u poslednjem kvartalu “obrnula” 32,2 milijarde dolara, što je više od očekivanog. Međutim, u poređenju sa poslednjim kvartalom 2021. godine prihodi su pali za četiri odsto, piše Engadget, prenosi Tportal.
Zakerberg je najavio da će ova godina biti “godina efikasnosti” i da se očekuju dodatni rezovi, a akcenat kompanije biće na razvoju generativne veštačke inteligencije, odnosno veštačke inteligencije koja kreira sadržaj.
Sada Meta želi da postane tržišni lider u toj oblasti.