Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

FEJSBUK: Bore se da isprate količinu saobraćaja

Zabeležili su porast broja korisnika.

Kompanija Facebook doživljava ogroman porast upotrebe jer su milioni ljudi širom sveta primorani da ostanu kod kuće.

Instagram i Facebook

Foto: Profimedia

Samo u Italiji, Facebook je zabeležio porast utrošenog vremena na svim svojim platformama za 70%, a slanje poruka poraslo je za više od 50%, saopštila je kompanija. Video pozivi na Messenger-u i WhatsApp-u u svim delovima sveta koji su pogođeni isto kao Italija su se više nego udvostručili.

Dobra ili loša vest za poslovanje?

To može izgledati kao dobra vest za Facebook, koji poslednjih godina beleži spor rast svoje glavne aplikacije. Međutim, iz kompanije kažu da upotreba opterećuje sopstvene resurse. „Rast upotrebe zbog pandemije COVID-19 je bez presedana u industriji i mi svakodnevno doživljavamo nove rekorde u korišćenju“, napisao je u blog postu potpredsednik analitike kompanije, Alex Schultz i potpredsednik infrastrukture, Jay Pareikh. „Održavanje stabilnosti tokom ovih pikova u upotrebi je izazovnija nego inače sada kada većina naših zaposlenih radi od kuće.“

Iako je Facebook do sada bio u stanju da održi svoje usluge i radi, kompanija je morala da napravi određene ustupke. Facebook je smanjio kvalitet video zapisa u Evropi i povukao je većinu radne snage pod ugovorom koja radi kao moderator sadržaja.

Prihodi na udaru pandemije

Kompanija je takođe upozorila da bi prihodi mogli da budu na udaru, jer im je posao sa oglašavanjem u poslednjih nekoliko nedelja opao zbog pandemije. Twitter i druge medijske kompanije izdale su slična upozorenja. „Ne unovčavamo mnoge usluge u kojima imamo povećan angažman, a zabeležili smo i slabljenje u našem poslu sa oglašavanjem u zemljama koje preduzimaju agresivne akcije za smanjenje širenja COVID-19“, napisali su Schultz i Parikh.

Nove opcije i ažuriranja uprkos svemu

Čak i dok se Facebook bori da prati korak sa tehničkim izazovima koje donosi sa sobom pandemija koronavirusa, kompanija neprestano objavljuje ažuriranja i nove funkcije, za šta su zaslužile malo poštovanja nakon godina skandala. Kompanija je uvela niz funkcija namenjenih borbi protiv širenja teorija zavere i drugih potencijalno štetnih dezinformacija. Instagram je ažurirao svoja pravila za proveru činjenica i dodao novu mogućnost Co-Watching za video pozive. Neki od inženjera kompanije takođe će učestvovati u hakatonu kako bi pomogli zdravstvenim organizacijama, izjavio je Mark Zuckerberg.

Preuzeto: Srbija Danas

Tagovi:
Pročitajte još: