Poseta Google sajtu izgleda gotovo isto u poslednjih 25 godina. Vremenom se menjao logo, veličina polja za pretragu i razni elementi, ali vizuelno iskustvo je oduvek bilo jednostavno. Međutim, deluje da će se to uskoro promeniti na računarima.
Nakon četvrt veka minimalizma, Google sada testira dodavanje vesti, vremenske prognoze, sportskih rezultata i drugog sadržaja ispod polja za pretragu na desktop verziji sajta. Ukoliko vam to zvuči poznato, postoji vrlo dobar razlog za to – u pitanju je Discover feed koji je već godinama dostupan na pametnim telefonima.
Ovaj personalizovani niz različitog sadržaja je na telefone stigao 2018. godine, ali verzija sajta za desktop računare je u velikoj meri ostala nepromenjena, uz povremeno obeležavanje važnih datuma interesantnim slikama i igrama.
Ukoliko Google bude smatrao da je najnoviji test prošao uspešno, početna stranica najpopularnijeg internet pretraživača na svetu više nikada neće biti ista. Sigurni smo da mnogi ovu promenu neće oberučke prihvatiti, ali, ako se po jutru dan poznaje, neće moći da urade ništa po tom pitanju, jer prvi korisnici javljaju da ne postoji opcija da se Discover feed isključi.
Interesantno, najveći konkurent, Bing, već poseduje sličan sadržaj ispod polja za pretragu na desktop sajtu, ali, za razliku od Google-a, svojim korisnicima dozvoljava da izmene kako početna stranica izgleda, odnosno da li će im biti prikazane vesti ili ne.
Nažalost, još uvek nije poznato koliko će test dodavanja Discover feed-a na desktop verziju sajta trajati, kao ni kada ćemo saznati konačnu odluku kompanije.