Google Play danas dobija novi logo kako bi proslavio svoju 10-godišnjicu. Google je malo izmenio oblik svog Google Play logotipa, ali najuočljivije promene su manje živopisne boje koje se više podudaraju sa zelenim, žutim, plavim i crvenim nijansama koje kompanija koristi za mnoge druge usluge. Ovo suptilno prilagođavanje takođe dopunjuje Chrome logotip koji je dobio svoje osveženje ove godine.
“Uvodimo novi logotip koji bolje odražava magiju Google-a i odgovara brendu koji dele mnogi naši korisni proizvodi – Search, Assistant, Photos, Gmail i još mnogo toga”, objašnjava Tian Lim, potpredsednik Google Play prodavnice.
Novi logo i ikonografija takođe obeležavaju 10 godina od kako je Android Market rebrendiran u Google Play 2012. godine.
“Deceniju kasnije, više od 2,5 milijarde ljudi u preko 190 zemalja koristi Google Play svakog meseca za otkrivanje aplikacija, igara i digitalnog sadržaja”, kaže Lim. “I više od 2 miliona developera radi sa nama da bi izgradili svoje poslovanje i dosegnuli ljude širom sveta”.