Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Gradonačelnik Beograda: “Sve gradske službe objedinjene u Servisni centar sa brojem 11-0-11.”

Gradonačelnik Beograda

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je da će od danas sve gradske službe koje su do sada imale svoj infocentar i različite brojeve telefona biti objedinjeni u sistemu Servisnog centra 11-0-11 sa tim jedinstvenim pozivnim brojem.

Šapić je prilikom otvaranja centra rekao da će on raditi 24 časa, da će u smeni biti 65 ljudi, a noću sa malo manje kapaciteta.

Šapić je prilikom otvaranja Servisnog centra rekao da će u tom sistemu biti Komunalna policija, inspekcija, Infostan, JP Gradsko Stambeno, Parking servis, javno osvetljenje, javni prevoz, Beogadski vodovod i kanalizacija, beogradske elektrane, Gradska čistoća, Zelenilo Beograd, Beograd put, kao i Beogradske pijace i Veterina Beograd.

”Potpuno sam siguran da će ovaj sistem podići kvalitet naših javnih preduzeća. Komunalna milicija, nekad, dok je nismo prebacili u ovaj veliki sekreterijat, imala je potpuno autonomni sistem u koji čak niko nije mogao da uđe ni za prijave, a ne za telefonske pozive.

Komunalna milicija je bila država u državi gde niste mogli da znate šta se dešava”, rekao je gradonačelnik.

On je dodao da će lično kontrolisati Komunalnu miliciju kada su u pitanju pozivi i žalbe građana, kako bi video da li su izlazili na teren i da li su pravili zapisnike.

“Ne postoje stvari koje se ne mogu rešiti za 72 časa”

Šapić je rekao da će pokušati da do kraja kalendarske godine u čitav sistem uključe sve ustanove u gradu i da misli na ustanove kulture i sportske centre i da očekuje da do 1. januara 2024. godine ne postoji nijedan broj u okviru gradske uprave osim broja 11-0-11.

”Mislim da je ovo revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Postojaće jasna pravila kako se prijavljuje i šta je ono što tražite. Rok će biti 72 časa da vam se da informacija o pitanju koje ste postavili. Rešenje ne, jer postoje stvari koje ne možete rešiti za 72 sata”, precizirao je gradonačelnik.

Ovaj dan Šapić ocenjuje kao istorijski i dodaje je ovo prva i najvažnija faza, a da od sutra kreće nova era između gradske uprave i svih Beograđana.

”Mi ćemo informisati ljude kome treba da se jave. Da li republičkoj službi ili preduzeću. Uputićemo građane na adresu na kojoj može da dobije informaciju..”, rekao je Šapić i dodao da će biti rigorozni za sve koji budu ometali ili zloupotrebljavali servis.

Najavio je da će ovih dana u ulazima zgrada biti postavljene info-table na kojima će se naći određene servisne informacije.

”Info table su iskorak. Pokušaćemo da napravimo aplikaciju na kojoj se ukuca ime kraja i gde će biti sve informacije, na primer radovi u Višnjičkoj ulici i pisaće koliko će trajati, stanje saobraćaja, i slično”, rekao je gradonačelnik.

Tagovi:
Pročitajte još: