Mask je u ponedeljak predstavio novi logo – X, čime je legendarni logo plave ptice koji je ostavio trajni pečat na kolektivnoj psihi milijardi korisnika otišao u istoriju, piše indianexpress.com.
Novi logo je beli znak “X” na crnoj pozadini i već se odomaćio na uređajima korisnika.
Dok je Mask držao svet u neizvesnosti o pravom razlogu iznenadne promene, čini se da novi izveštaj na CNBC-u nagoveštava njegove namere. Naime, oznaka “X” predstavlja Maskove ambicije da stvori sveobuhvatnu platformu “aplikacija za sve”.
Maskovi komentari dolaze u trenutku kada analitičari taj potez smatraju rizičnim, jer odbacuje decenije koje su protekle u stvaranju brenda Tviter.
Ilon Mask je preuzeo Tviter u oktobru 2022, nakon dugotrajne drame sa akvizicijom. Od akvizicije, šef “Tesle” je uveo nekoliko velikih promena, kao što je smanjenje broja zaposlenih i uvođenje modela pretplate u kojem je svako mogao da dobije željenu verifikacionu značku. Čak je na trenutak promenio logo u logo psa šiba inu, nakon što je preuzeo platformu.
Njegova poslednja promena bilo je postavljanje bivše izvršne direktorke kompanije “NBC Universal” Linde Jakarino na mesto izvršne direktorke Tvitera. Nova izvršna direktorka preuzela je funkciju 5. juna, a ribrending je najveći razvoj nakon njenog imenovanja.
U ponedeljak je Jakarinova bila među rukovodiocima koji su potvrdili promenu robne marke. Na svom tviteru objavila je: “X je ovde! Idemo.” Ona je takođe objavila sliku logotipa projektovanog na kancelarijama kompanije u San Francisku.