Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Indeksi potrošačkih cena za decembar 2016. godine

Indeksi potrošačkih cena definišu se kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.
Cene ovih proizvoda i usluga u decembru 2016. godine, u odnosu na novembar 2016. godine, u proseku su niže za 0,1%. Potrošačke cene u decembru 2016. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su 1,6%. U 2016. godini, potrošačke cene su u proseku povećane 1,2% u odnosu na 2015. godinu.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje, u decembru 2016. godine, u odnosu na prethodni mesec, pad cena je zabeležen u grupama Hrana i bezalkoholna pića (-1,0%), Restorani i hoteli i Rekreacija i kultura (za po -0,2%) i u grupama Zdravstvo i Obrazovanje (za po -0,1%). Rast cena zabeležen je u grupama Transport (1,0%), Komunikacije (0,4%), Odeća i obuća (0,3%), Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva (0,2%) i u grupi Nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana (0,1%).
Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Tagovi:
Pročitajte još: