Izvršni direktor Meta, Mark Zuckerberg, najavio je svoje planove o tome kako će vaš Instagram feed izgledati u budućnosti. Nedavno ste sigurno naišli na postove i Reels korisnika koje čak ni ne pratite na svom feedu.
Zuckerberg kaže da ćete još više toga videti u narednim mesecima. Prema rečima generalnog direktora kompanije, platforma društvenih medija odlučila je da udvostruči količinu sadržaja sa preporučenih naloga koje će korisnici videti na svojim Instagram i Facebook fidovima do kraja 2023. Trenutno, takav sadržaj čini skoro 15 odsto na Facebooku i potvrđeno je da će se povećati na Instagramu.
Postoje šanse da ljudi neće lako prihvatiti ovaj algoritam, jer ih možda ne zanima sadržaj ljudi koje ne prate. Meta, u pozivu o prihodima u drugom kvartalu, pojasnio je da „Al pronalazi dodatni sadržaj koji ljudi smatraju zanimljivim, koji povećava angažovanje i kvalitet naših fidova.“ Ovaj preporučeni sadržaj će uključivati fotografije ili linkove koje javno dele ljudi na platformi. Zuckerberg je dodao: „U tom smislu, mislim da će ono što radimo biti prilično jedinstveno.
Ne mislim da će ljudi želeti da budu ograničeni na jedan format”. Nedavno je algoritam kritikovala najpraćenija žena na internetu Kajli Džener, jer je njen Instagram feed zasićen kratkim video zapisima baš kao TikTok. S tim u vezi, šef platforme u vlasništvu Meta Adam Moseri podelio je video koji objašnjava nedavne promene na platformi i rekao da će vremenom postati više fokusirana na video.
Za neupućene, po prvi put u istoriji, Facebook je prijavio pad od 1 odsto, što iznosi 28,8 milijardi dolara u njegovom prihodu u drugom kvartalu. Predviđa se da će treća četvrtina biti još oštrija. Značajno je da je odeljenje Reality Labs-a, koje se bavilo projektom metaverzuma, izgubilo 2,8 milijardi dolara u tromesečju.