Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Instagram vraća stari dizajn, ukida šoping sekciju

Instagram

Navigacija kroz Instagram aplikaciju će od februara izgledati veoma poznato.

Da li vas je nerviralo što je Instagram premestio ikonicu za novu objavu u gornji desni ugao početne stranice? Niste jedini. Instagram je sada objavio da se će šoping sekcija biti ukinuta u februaru, a da se dugme za novu objavu vraća na staru poziciju, gurajući Reels ikonicu u stranu.

Prvi čovek platforme, Adam Moseri, je u videu na svom profilu dodao da će šoping nastaviti da postoji u feed-u, reklamama, kao i Reels i Story objavama, ali da više neće imati sopstvenu sekciju koja je služila da na osnovu interesovanja korisnika preporučuje ciljane proizvode.

Instagram je počeo sa testiranjem novog dizajna u septembru, a Moseri je ovaj redizajn okarakterisao kao pokušaj da se “pojednostavi” usluga i usmeri fokus na povezivanje ljudi sa “stvarima koje vole”.

Međutim, čini se da je promena deo veće strategije. The Information je u septembru tvrdio da je video interni memorandum koji ukazuje da će Instagram ukinuti mnogo funkcije povezane sa šopingom. Umesto toga, sajt će se fokusirati na komercijalne napore koji su “direktnije povezani” sa prihodom od reklama. Drugim rečima, forsiranje šopinga nije uspelo.

Naravno, tu je i pitanje konkurencije. Instagram-ov nepresušan izvor inspiracija, TikTok, i dalje ima dugme za novu objavu na sredini donjeg dela ekrana. Pozicija nije garant uspeha, ali je ova platforma nastavila da cveta uprkos “krađi” mnogih originalnih funkcija, pa je prošlog oktobra, prema analizi kompanije Data.ai, imala 1,64 milijardi aktivnih korisnika. Bilo kako bilo, drago nam je da se Instagram ponekad seti da je prvenstveno društvena mreža.

Tagovi:
Pročitajte još: