Zaposleni u „Meti“, krovnoj kompaniji u čijem sklopu su „Fejsbuk“, „Instagram“ i „Vatsap“, imaju nov naziv – metadrugari, i treba ispred svojih interesa da stave kompanijske.
Tokom virtuelnog sastanka „Mete“, izvršni direktor Mark Zakerberg izdeklamovao je nove vrednosti po kojima će se kompanija ponašati, otkrio je novinar portal Verdž Aleks Hit.
Jedna od najvažnijih krilatica je: „Meta, metadrugari, ja“.
To je redosled važnosti po kojima zaposledni u kompaniji treba da određuju svoje interese u odnosu na druge kolege i kompanijine.
„Vašington post“ je takođe potvrdio reči Verdžovog novinara.
„Metadrugari“ će, stoga, imati nove vrednosti u budućnosti. Zakerberg je rekao zaposlenima i da se menjaju neke stare direktive. Tako je ona stara „brzo se krećite“ prešla u „brzo se krećite zajedno“, a „budite hrabri“ je sada „pravite sjajne stvari“.
„Fejsbukova“ korporativna vrednost „budite otvoreni“ postala je „živite u budućnosti“.
Ostaje da se vidi koliko će nove krilatice, izrazi i promene u korporativnom ophođenju doprineti popravljanju katastrofalnih poslovnih rezultata „Mete“ posle pada akcija od 30 odsto.
Izvor: 24sedam
Foto: AP Photo/Eric Risberg