Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Jednostavan pregled od svega 30 sekundi spasiće vas ozbiljnih kvarova, savetuje poznati auto-mehaničar

automobil

Čuveni mehaničar i jutjuber Skoti Kilmer podelio je na YouTube-u jednostavan način na koji vozači mogu uočiti delove koje treba zameniti pre nego što izazovu kvar.

Jedan od najgledanijih mehaničara na YouTube-u podelio je pregled od bukvalno 30 sekundi koji može pomoći vozačima da identifikuju potencijalne probleme pre nego što se dese.

Kilmer je mehaničar više od 55 godina i redovno snima za svoj YouTube kanal, gde deli savete koji mogu pomoći vozačima da uštede novac i smanje šanse za kvar.

U nedavnom videu, Skoti savetuje vozače da redovno proveravaju gumene komponente ispod haube.

“Shvatite da vaš automobil ima mnogo gumenih delova ispod haube i da će se neki od njih vremenom raspasti i biće mu potrebna zamena. Stisnite gumu da vidite da li ima pukotina. Zatim protresite manje komponente – ako su sve krhke, zamenite ih pre nego što se pokvare.”

Baš kao i izloženi delovi, poput guma i brisača, gumeni delovi u motoru s vremenom postaju tvrdi i krhki, što ih čini manje efikasnim.

Kao rezultat toga, važno je da vozači redovno proveravaju ove komponente na znakove oštećenja, poput pukotina ili delova koji otpadaju.

Ako se ti kvarovi zanemare, guma će nastaviti da se raspada, povećavajući šanse da pusti vazduh ili tečnost, što bi moglo izazvati mnogo veće probleme.

Kasnije u videu, Skoti je napomenuo da, iako zavisi od vozila, vozači bi uglavnom trebalo da proveravaju gumene komponente ispod haube svakih nekoliko godina i zamene sve oštećene delove čim je to moguće.

“Naravno, shvatite da će zavisiti od toga koji automobil posedujete. Ovo je Toyota Celica iz 1994. godine, većina gume je sintetička, pa je većina još uvek originalna i nema problema. Ali, ako posedujete drugo vozilo, proverite sve gumene delove barem svakih nekoliko godina. Ako su popucali, idite do prodavnice auto delova i zamenite ih sada, jer ako vam pukne cev za gorivo i procuri, vaše vozilo bi moglo izgoreti do temelja, a vi ćete onda hodati pešice.”

Iako je mehaničar predložio proveru gumenih komponenti svakih nekoliko godina, postoje mnogi drugi delovi koje treba proveravati svakih nekoliko nedelja ako vozač želi da izbegne kvar.

To uključuje proveru nivoa tečnosti, kao što su ulje, rashladna tečnost i kočiona tečnost, i njihovu redovnu zamenu prema specifičnim varijantama preporučenim u uputstvu za vlasnike vozila.

Vozači bi takođe trebalo redovno da obiđu svoje vozilo kako bi se uverili da gume imaju dovoljno gazećeg sloja i odgovarajući pritisak, piše Express.co.uk.

Tagovi:
Pročitajte još: