Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Kada mu je firma za dostavu zagubila paket, naučio je njenog AI chatbot-a da psuje sopstvenog “poslodavca”

Veštačka inteligencija

Jedna londonska firma “suspendovala” je svog onlajn chatbot-a nakon što je nezadovoljni kupac uspeo da ga nauči da psuje i natera da kritikuje samu kompaniju i samog sebe.

Firma DPD, koja se bavi dostavom, onemogućila je upotrebu svog virtuelnog pomoćnika, koga pokreće veštačka inteligencija (AI), nakon što muzičar Ešli Bošam, u pokušaju da pronađe svoju nestalu pošiljku, od chatbot-a nije uspeo da dobije korisne informacije.

On je tada odlučio da se zabavi, pa je počeo da “eksperimentiše” kako bi otkrio šta je sve chatbot u stanju da uradi. Tada je, prema njegovim rečima, počeo pravi haos.

Ešli je prvo zamolio AI da mu ispriča vic, da bi potom otišao korak dalje i naterao veštačku inteligenciju da napiše pesmu u kojoj kritikuje sopstvenu kompaniju.

Onda je nastavio konverzaciju sa chatbot-om koji je ubrzo počeo da psuje, a zatim i da kritikuje sopstvenu kompaniju i samog sebe, prenosi Guardian.

Opisujući ovu nesvakidašnju situaciju, muzičar je na svom profilu na platformi X napisao:

“Potpuno je beskoristan da odgovori na bilo kakva pitanja. Kada sam ga zamolio, sa zadovoljstvom je napisao pesmu o tome koliko su i on i zaposleni u DPD servisu za dostavu užasni kao kolektiv. Posle još nekoliko pitanja, čet-bot je počeo i da psuje!”

Post muzičara o njegovoj “zanimljivoj” konverzaciji sa veštačkom inteligencijom na bivšem Twitter-u je za dva dana imao više 1,6 miliona pregleda.

Tagovi:
Pročitajte još: