Kako vežbati i otopiti još više kalorija?

Kod treninga i bilo kojeg oblika vežbanja, izuzetno je važno da su oni redovni. Ako ste svoje telo uspeli naučiti da ono žudi za telesnom aktivnošću nakon koje se osećate bolje, učinili ste pravu stvar. 

I sada, kada ste svoje telo naučili na neku konstantu, nemojte dopustiti da vam ona olako isklizne iz svakodnevnice, a verujte, to je vrlo lako moguće. Čim se malo opustimo, dogodi se “kako došlo, tako o’šlo!”.  Budite uporni i svaki dan ispočetka želite svom telu jedan novi i svež dan u kojemu trening neće izostati. Donosim vam pet stvarčica koje će vam pomoći da ostanete usredsređeni na važnost vežbanja i koje će vam, što je najvažnije, dati još bolje rezultate.

Promenite svoju rutinu                                                                                                                   

Štogod preferirate više, bilo trčanje ili jogu, važno je znati da vam i nije baš najbolje uvek raditi potpuno isti trening i/ili iste vežbe. Pokušajte svoj mozak i telo iznenaditi načinom vežbanja jer bi vas neprestano ponavljanje vežbi, ako preopteretite mišiće i zglobove, moglo u potpunosti sprečiti u vežbanju. Napravite miks vežbi, promenite opremu koju koristite, korigujte redosled obavljanja vežbi. Ubrzajte/usporite tempo i povećajte/smanjite težinu. Ako obožavate raditi određenu vrstu vežbanja nekoliko puta nedeljno, npr. ne možete bez trčanja, odaberite neku novu rutu ili se usredsredite na dodavanje sprintova kako biste  “začinili” trening.

Dodajte brzinu

Kada radite kardio, vozite se biciklom, plivate ili preskačete uže, uključite tu i tamo kratke speedy intervale koji dokazano je, pomažu sagorevanje više kalorija jer takvim ubrzanjima delujete na trbušne mišiće. Jednostavno krenite dodavanjem pet intervala od 30 sekundi na 30-minutni trening, a zatim povećajte vreme i učestalost intervala tokomperioda izdržljivosti.

Radite pametnije

Zašto biste radili samo noge kada možete paralelno raditi i vežbe za ruke? Ponavljajte složene pokrete koji će vam aktivirati više od jednog dela tela. Potrošićete manje kalorija, a istovremeno i uštedeti vreme. Uključite ove  poteze u svoj sedeći trening.

Produžite vežbanje

Zadržite se dodatnih pet minuta u vežbanju, bilo da se radi o kardio ili treningu snage. Više vežbi znači gubitak više kalorija. Čak i 25 do 50 više!

Izgradite mišiće

Veća mišićna masa sagoreva više kalorija, tako da vaš cilj treba biti izgradnja mišića. Štogod radili- od vožnje biciklom do kardio vježbi.

 

Be the first to comment

Leave a Reply