Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Apatin: Kampanja „Kad pijem ne vozim” obeležila 18 godina

Kad pijem ne vozim

Kampanjom „Kad pijem ne vozim”, Agencija za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova – Upravom saobraćajne policije i „Apatinskom pivarom“ i ove godine je za vreme Festivala „Beer fest” promovisala važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju, 18. godinu za redom.

Organizatori kampanje apelovali su na sve učesnike u saobraćaju da budu oprezni i odgovorni.

Načelnik Uprave saobraćajne policije Slaviša Lakićević podsetio je da je kampanja “Kad pijem, ne vozim”, od velikog značaja imajući u vidu da je alkoholizam jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja i kod nas i u svetu, navodi se u saopštenju Agencije.

„Ponosni smo na činjenicu da ove godine po osamnaesti put zajednički realizujemo ovu kampanju, što je čini kampanjom sa najvećom tradicijom u kojoj Uprava saobraćajne policije učestvuje. Pored tradicije, radi se i o jednoj od kampanja sa najvećim značajem, s obzirom da vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja”, rekao je Lakićević.

On je, u ime MUP-a, zahvalio Apatinskoj pivari na podršci i donacijama u proteklim godinama, navodeći kao primer gotovo 200 alkometara najnovije generacije.

„Ovim putem apelujem na građane da budu odgovorni, da ne upravljaju vozilom ukoliko su konzumirali alkohol i da ne dozvole da jedna greška i trenutak neopreznosti zauvek promeni njihov život i živote njihovih porodica”, naveo je načelnik Uprave saobraćajne policije.

V.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović kazao je da je bezbednost mladih, ali i bezbednost svih ostalih učesnika u saobraćaju, važna i da je upravo to razlog zbog kojeg je Agencija za bezbednost saobraćaja na “Beer fest-u” i zašto razgovara sa mladima na temu bezbednog učestvovanja u saobraćaju.

„Kad pijem ne vozim’ je jedini ispravan stav u slučaju konzumiranja alkohola. Na mnogobrojnim letnjim dešavanjima, kao što je ‘Beer fest’, ali i tokom brojnih manifestacija i festivala koji nas očekuju tokom leta širom Srbije, potrebno je da svako pronađe odgovarajući način da se na bezbedan i siguran način vrati kući. Veoma je važno da svake godine podsetimo nove generacije da donesu ključnu odluku i da ne sedaju za volan pod dejstvom alkohola”, istakao je Stamatović.

Dodao je da ne postoji nikakvo opravdanje da onaj ko je konzumirao alkohol seda za volan, niti da pristane da se prevozi sa nekim ko je konzumirao alkohol.

„Uvek postoji dobra alternativa – taksi, gradski prevoz, poziv prijatelju ili roditeljima, a to je i jedini način kako biste se bezbedno vratili kući“, izjavio je Stamatović.

Direktor „Apatinske pivare“ Igor Vukašinović podsetio je da se ove godine obeležava 18 godina od početka kampanje, navodeći da duga tradicija promovisanja te kampanje odražava našu stalnu posvećenost u promovisanju odgovorne konzumacije.

„Postali smo punoletni, ali to upravo znači još veću odgovornost – kako za nas tako i za sve mlade ljude koji sa napunjenih 18 godina sedaju za volan. Nastavićemo i dalje da zajednički apelujemo i podržavamo sve aktivnosti koje imaju za cilj prevenciju vožnje pod uticajem alkohola”, naveo je Vukašinović.

Tagovi:
Pročitajte još: