U okviru kampanje „Um na drum“ koju realizuje Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, u petak 20. decembra na Trgu Svetog trojstva u Somboru, predstavnici Agencije, zajedno sa predsednikom Saveta za bezbednost saobraćaja grada Sombora Antoniom Ratković i članovima saveta , delili su promotivne materijale i poklone za mlade.
Agencija za bezbednost saobraćaja realizuje kampanju „Um na drum“ usmerenu ka mladima. Cilj kampanje je smanjenje posledica saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi, formiranje ispravnih stavova, proširivanje znanja, kao i korigovanje nebezbednog ponašanja u saobraćaju kod mladih.
Sloganom kampanje „Um na drum“ se apeluje na promišljeno donošenje odluka mladih u saobraćaju. Kampanju prate video spotovi, aktivnosti na društvenim mrežama, tribine koje se realizuju u srednjim školama i druge aktivnosti koje su mladima atraktivne.
Sa ciljem povećanja bezbednosti saobraćaja kampanja se realizuje u svim lokalnim samoupravama,
Cilj kampanje je smanjenje posledica saobraćanih nezgoda u kojima učestvuju mladi, formiranje ispravnih stavova, proširivanje znanja, kao i korigovanje nebezbednog ponašanja u saobraćaju kod mladih. U Somboru su se delili flajeri sa savetima o bezbednosti u saobraćaju, bedževi i privesci a kako se u Somboru kao prevozno sredstvo ponajviše koristi bicikl podeljeni su i svetlosni kompleti kako bi biciklisti bili vidljiviji u saobraćaju.
Poslovi informisanja i odnosa sa javnošću