Promene su neminovne, digitalizacija je uzela maha, a sve to zajedno menja naš život i poboljšava našu svakodnevicu. Istovremeno nestaju određene stvari iz naših života i gubimo određene navike. Neko je fasciniran ovom činjenicom, neko žali za prošlim decenijama, ali jedno je sigurno: sve se menja i hrlimo u manje poznati prostor.
Živimo u društvu u kome dominira pristup na zahtev, u realnom vremenu, do nas dopire ogromna količina informacija, veliki broj usluga, i to sa džepnih računara, bilo gde u svetu da se nalazimo.
Virtuelna stvarnost (VR) se umešala u proizvodnju, u razvoj veštačke inteligencije, u gejming, stvaraju se zabavni/virtuelni parkovi, nastaju novine u edukaciji, čak su se i muzeji okrenuli stvaranju budućnosti u kreiranju svojih postavki. Ne smemo da zaboravimo na filmove koji će širokih ruku “prigrliti” benefite VR-a.
Stvoriće se novine u intimnoj zabavi, gde će i sadržaj za odrasle da se preoblikuje u skladu sa kontekstom, neminovne su promene kod društvenih mreža kao kod obaveznog kanala komunikacije, a o marketingu da ne govorimo.
Svetske kompanije koje gospodare multimedijom (Samsung, Sony, HTC, Microsoft, pa i Apple i Facebook) utrkuju se za prestižnu industriju virtuelne realnosti u zdravoj konkurenciji, što će uticati pozitivno na raznoliku ponudu, kako kod proizvoda, tako i kod cena koje ih prate.
Sa druge strane, postoje negativne posledice uvođenja VR-a u stvarni svet, u naš svet, a jedna od njih je seksualno uznemiravanje koje zauzima upravo te kanale komunikacije i poprima nove oblike, postaje teže za utvrđivanje krivca i za njegovo identifikovanje.
Dakle, bilo da je reč o samo-vozećim automobilima, turističkim putovanjima u svemir, veštačkoj inteligenciji ili virtuelnoj stvarnosti, budućnost je bez sumnje izuzetno zanimljiva, sa svim svojim opasnostima i nepoznatim prostorom koji teži da se istraži.
Preuzeto: http://edukacija.rs