Kompanija Zeleni hit iz Beograda već dugi niz godina uspešno odgovara na sve izazove u razvoju hortikulturne i intenzivne biljne proizvodnje u zaštićenom prostoru i na otvorenom polju.
Njihov tim je uvek na raspolaganju, počevši od izrade studije izvodljivosti i projektovanja, preko izvođenja i nadzora radova, do obuke kadrova i uvođenja modernih tehnologija u povrtarskoj, voćarskoj i ratarskoj intenzivnoj proizvodnji, bilo da se radi o velikim projektima i velikim gazdinstvima, bilo da podršku pružaju malim proizvođačima, njihovim zadrugama, udruženjima i asocijacijama.
Na ovogodišnjem sajmu Agro Belgrade 2024 koji se održava od 25. do 27. januara posetioci mogu da pronađu njihov štand u hali 2a, u paviljonu 1, br. 215.
Osim izlaganja u okviru štanda, Zeleni hit će organizovati i konferenciju “Kako do voća i povrća premijum kvaliteta i bez ostataka pesticida?”. Konferencija će biti održana u petak 26. januara od 10.30 do 13 časova u hali 1.
– Poseban fokus panela biće kako uskladiti proizvodnju voća i povrća sa budućim evropskim zelenim direktivama, zadržavajući pritom visok kvalitet, prinose i garantujući zdravstvenu bezbednost i ispravnost plodova – kaže za eKapiju Nevena Momirović, master inženjer hortikulture u kompaniji Zeleni hit.
Najvažnije od svega, ističe naša sagovornica, je upoznavanje čitavog sektora sa novitetima i dometima u kontroli bolesti i štetočina koji omogućavaju proizvodnju bez ostataka pesticida i sertifikaciju po tom osnovu sa međunarodnim značajem.
– Potrebno je i integrisati inovativan pristup i procedure u zaštiti bilja u celokupnu tehnologiju gajenja – objašnjava Nevena.
Prethodna godina je, dodaje, za kompaniju bila izazovna, ali uspešna.
– Godina za nama je bila uspešna s obzirom na to da smo implementirali standard “Zero residues” i sertifikovali tri proizvoda – čeri paradajz, crvenu papriku šilju i mini besemenu lubenicu, koji su veoma dobro dočekani od krajnjih kupaca u marketima, tako da smo veoma zadovoljni – navodi naša sagovornica.
U 2024. planiraju širenje palete proizvoda bez ostataka pesticida i njihovo plasiranje u velikim trgovinskim lancima, kao i širenje svesti o konceptu “Zero residues, zero waste, zero kilometres” koji podrazumeva robu bez ostataka pesticida, bez otpada i dnevno svežu.
– Jedan od fokusa jeste i jagodasto voće (borovnica, malina, kupina) koje svakako spada u kategoriju premijum proizvoda, visoke nutritivne vrednosti. Uz pomenuti koncept, pored prilagođavanja svetskim regulativama i trendovima, postižemo i veću konkurentnost i bolji plasman na tržištu – zaključuje naša sagovornica.