Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Konkurs za regresiranje dela troškova prevoza studenata u međumesnom saobraćaju za nastavnu 2017/2018 godinu

Na osnovu Zaključka opštinskog veća opštine Odžaci, broj 06-47-4/2017-III od 04.08.2017.godine i Rešenja Predsednika opštine broj: 03-1-293/2017-I od 06.11.2017.godine predsednik opštine Odžaci raspisuje

K O N K U R S
ZA REGRESIRANJE DELA TROŠKOVA PREVOZA STUDENATA U MEĐUMESNOM SAOBRAĆAJU ZA NASTAVNU 2017/2018 GODINU

USLOVI:

  1. Da ima prebivalište na teritoriji opštine Odžaci,
  2. Da svakodnevno putuju na međugradskoj, međumesnoj relaciji od mesta stanovanja do mesta ustanove visokog
  3. obrazovanja (da nisu korisnici usluge domskog smeštaja i da ne stanuju u privatnom smeštaju),
  4. Da se školuju na teret budžeta,
  5. Da prvi put upisuju godinu studija i
  6. Da nisu korisnici studentskih stipendija i kredita od nadležnih ministarstava, Vlade Republike Srbije, nadležnih pokrajinskih organa APV, lokalnih samouprava, Republičkog fonda za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka, Fonda za stpendiranje darovitih studenata Univerziteta u Novom Sadu i drugih institucija, fondova i fondacija.

POTREBNA DOKUMENTA PO KONKURSU:

Uz Zahtev za priznavanje prava na regresiranje putnih troškova studenti prilažu i sledeće:

  1. Fotokopiju očitane lične karte;
  2. Fotokopiju indeksa ( prva, druga strana i strana na kojoj je upisan poslednji semestar);
  3. Uverenje sa fakulteta – dokaz da se školuje na teret budžeta , da prvi put upisuje određenu godinu studija i da nije korisnik studentskih stipendija i kredita;
  4. Uverenje službe studentskih domova da ne koriste usluge smeštaja;
    Izjavu da svakodnevno putuje od mesta stanovanja do ustanove visokog obrazovanja;
  5. Ovrenu izjavu o zajedničkom domaćinstvu i
    Fotokopiju tekućeg računa.

КОНКУРС ЈЕ ОТВОРЕН ОД 10.11.2017 до 24.11.2017. године.

Konkurs objaviti na oglasnoj tabli svih mesnih kancelarija, srednjih škola (Gimnazija i Tehnička škola) i preko sredstava javnog informisanja.
Podnošenje i prijem dokumentacije počinje 10.11.2017.godine.
Zahtevi se predaju na šalteru broj 6 Uslužnog centra Opštinske uprave opštine Odžaci.
Neblagovremeni i nepotpuni zahtevi, neće se razmatrati.
Za sve dodatne informacije obratiti se na broj telefona 025/466-047.

Izvor: odžaci.rs

Tagovi:
Pročitajte još: