Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Kreće kampanja za promociju turističke ponude Srbije – Poziv ogranizacijama, agencijama i ugostiteljima za besplatno predstavljanje

Udruženje Mladi za turizam i portal Events in Serbia pokreću novu kampanju za promociju turizma Srbije “Dolazi leto, Srbija je uvek u modi”. Kampanja će u svom fokusu imati promociju turističke ponude Srbije, kako bi se turisti motivisali da svoj odmor provedu u zemlji i dožive Srbiju na drugačiji način, saopštili su iz udruženja Mladi za turizam.
Iz udruženja pozivaju sve učesnike turističke privrede koji imaju autentičnu ponudu da se jave za besplatnu promociju svojih sadržaja.
– Poziv je namenjen turističkim organizacijama, agencijama koje nude putovanja Srbijom, smeštajnim i ugostiteljskim objektima, banjama i wellness centrima, muzejima i galerijama, ali i pružaocima usluga u turizmu – turističkim vodičima, organizatorima manifestacijama i onima koji nude zanimljive aktivnosti na destinacijama širom Srbije (vožnje brodom, rafting, planinarenje, jahanje konja i slično) – navode iz Udruženja.
Prijave za kampanju su od 8. do 21. juna 2020. godine, a potom će biti izabrane destinacije, programi i aktivnosti koji će biti promovisani turistima naše zemlje.
Izabrani učesnici će dobiti besplatnu promociju na sajtu Udruženja Mladi za turizam, na Fejsbuk i Instagram stranicama udruženja Mladi za turizam, stranicama koje promovišu turizam – Aktivni turizam Srbije i Go Visit Serbia i putem newslettera udruženja Mladi za turizam i portala Events in Serbia.
Partner na projektu, portal Events in Serbia će besplatno pružiti podršku jednom događaju – kreiranje vizuelnog identiteta, kreiranje sadržaja i strategije online promocije manifestacije.
Kampanja promocije počinje 1. jula i trajaće 30 dana. Sve dodatne informacije se mogu potražiti na sajtu mladizaturizam.org.rs gde se može preuzeti i prijavni formular za učešće u kampanji.
– Prvi deo akcije “Turistička solidarnost” bio je usmeren na pružaoce turističkih usluga koji su se našli u nezavidnom položaju koji je izazvala celokupna situacija izazvana korona virusom. Tada su na jednom mestu okupljeni stručnjaci iz različitih oblasti turističke industrije kako bi izneli svoje predloge mera za oporavak turizma. Bilten sa tekstovima je preuzet nekoliko stotina puta što dovoljno govori o potrebi da se turizmu pomogne – kažu iz Udruženja.

Tagovi:
Pročitajte još: