Kineske proizvode 44 odsto ispitanika je ocenilo negativno, a njih 15 odsto pozitivno. Kina se time svrstala na poslednje, 12. mesto u grupi zemalja proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova.
Globalni potrošači najviše cene proizvode iz Nemačke, a uglavnom su nepoverljivi prema kineskim, prema objavljenom istraživanju kompanije za javno mnjenje YouGov i univerziteta Kembridž.
Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocenilo nemačke proizvode, a samo šest odsto dodelilo im je negativnu ocenu, pokazuju rezultati internet ankete. Time je Nemačka u istraživanju osvojila 45 bodova.
Italija je zauzela drugo mesto sa 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obe sa po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.
Kineske proizvode 44 odsto ispitanika je ocenilo negativno, a njih 15 odsto pozitivno. Kina se time svrstala na poslednje, 12. mesto u grupi zemalja proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova.
Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Evropsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.
Preuzeto: nationalgeographic.rs