Diktator Benito Musolini takođe je bio zanet ovom idejom, a nekoliko decenija kasnije i premijer Silvio Berluskoni. Planovi za uspostavljanje veze mostom na relaciji Sicilija – kopnena Italija datiraju još od Rimljana, a sada ih je u prvi plan izvukla premijerka Đorđa Meloni.
Ona planira da oživi stari projekat izgradnje visećeg mosta što je moguće pre. Što je potez koji je ministar za infrastrukturu Mateo Salvini, inače najveći zagovornik projekta, pozdravio kao „istorijski trenutak” za Italiju.
Premijerka želi da most postane najmoderniji na svetu.
Salvini je potom na Tviteru objavio da je to pokazatelj da Italija veruje u sebe. O planovima za izgradnju mosta preko 3,7 kilometara širokog Mesinskog moreuza. Poznatog po vrtlozima i nemirnom moru, raspravljalo se unazad sve do Rimljana.
Diktator Benito Musolini takođe je bio zanet ovom idejom. Nekoliko decenija kasnije i premijer Silvio Berluskoni. Uprkos milijardama evra potrošenih na razne studije ovim povodom, most nikada nije izgrađen. Razlog nije samo zato što bi se nalazio u jednom od seizmički najaktivnijih mediteranskih regiona.
Italijanska agencija ANSA javlja da je premijerka Đorđa Meloni oprezna u najavi pa kaže da je projekat odobren samo uslovno.
Potrebno je razraditi tehničke detalje i još mnogo toga. Očigledno je da nova desničarska italijanska vlada veruje da je ovo projekat koji će oduševiti Evropsku komisiju.
Salvini je, kada je nedavno posetio Brisel, bio oduševljen EK, pa je tom prilikom Italijanima preneo da je komisija spremna da pomogne i finansira ako postoji dobar i zdrav projekat.
Navodno je EK spremna da finansira i prvu fazu studija izvodljivosti. Shodno tome, iz drugih izvora se čuje da će projekat zapravo zaživeti. Neki drugi, pak, veruje da Melonijeva, kao i njeni prethodnici, samo kupi jeftine političke ideje na „drevnom projektu” koji će to i ostati.