Razdvojili su se prvi put 2014. godine, a izvršni direktor Mark Zuckerberg je tada izjavio da postojanje Mesindžera kao zasebne aplikacije omogućava „bolje iskustvo“. Sada, Meta poništava tu promenu.
Facebook pravi promenu kako bi se bolje takmičio sa TikTokom, koji ima ugrađene opcije za razmenu poruka kojih se Facebook rešio pre skoro deceniju. Međutim, Meta ne kaže koliko će ljudi početi da vidi ugrađeno prijemno sanduče.
U svom saopštenju, Facebook je takođe ponovio da sada ima više korisnika nego ikada ranije. „Suprotno drugim izveštajima, Facebook nije mrtav niti umire, već je u stvari živ i napredan sa 2 milijarde aktivnih korisnika dnevno“ .Ljudi koriste Facebook za više od povezivanja sa prijateljima i porodicom, ali i za otkrivanje i angažovanje oko onoga što im je najvažnije.
Međutim, dolazi do mnogih nejasnoća. Izveštaj The New York Times-a otkriva da mnogi tinejdžeri i mladi na Instagramu nisu shvatili da su označili okvir kojim Instagramu daje dozvolu da deli svoje objave na Facebooku kada su se prijavili na platformu. Mnogi od njih smatraju da to nije u redu.