Platforma eksperimentiše sa NFT-ima na Instagramu i Facebooku od prošle godine. Ali do sada su korisnici Instagrama mogli samo da pokažu svoje digitalne kolekcionarske predmete. Sada će im Instagram omogućiti da prave NFT kolekcije i prodaju ih svojim fanovima i pratiocima.
Ovo ažuriranje je prvi put da je Instagram pokušao da se direktno takmiči sa postojećim NFT tržištima. Meta kaže da neće smanjiti prodaju NFT-a do 2024. godine, iako će 30 odsto biti oduzeto od prodaje kako bi se uračunale naknade za prodavnicu aplikacija. Kreatori takođe mogu da odrede stopu provizije za preprodaju svog dela, u rasponu od 5 do 25 odsto.
Novi alati su za sada dostupni samo određenoj grupi kreatora u SAD, ali Meta kaže da planira uskoro da se proširi na više ljudi i zemalja. Za kolekcionare, Meta dodaje podršku za Solana blockchain i Phantom novčanik i omogućava video NFT na Instagram profilima.
Širenje NFT-a na Instagramu deo je pokušaja kompanije Meta da poveća funkcije za zaradu za kreatore u svojim aplikacijama. Kompanija takođe proširuje Instagram-ove pretplate i „profesionalni režim“ za Facebook. Meta takođe dovodi Facebook zvezde na više mesta, uključujući fotografije i tekstualne postove, i dodaje poklone u aplikaciji na Reels na Instagramu.