Kompanija menja podrazumevana podešavanja privatnosti za Facebook naloge tinejdžera. Takođe, kompanije će dodatno ograničiti mogućnost „sumnjivim“ odraslim osobama da šalju poruke tinejdžerima na Instagram-u i Facebook-u.
Što se tiče Facebook-a, Meta navodi da će početi automatski da menja podrazumevana podešavanja privatnosti na novim nalozima koje kreiraju tinejdžeri mlađi od 16 godina. Sa tim promenama, vidljivost njihove liste prijatelja, označenih postova, stranica i naloga koje prate biće automatski podešena na „dodatna privatna podešavanja.”
Zatim, nova podešavanja će se automatski uključiti samo za nove naloge koje kreiraju tinejdžeri. Međutim, kompanija navodi da će podstaći postojeće naloge tinejdžera da usvoje slična podešavanja. Ažuriranje na Facebook-u, stiže posle sličnog poteza Instagram-a, prošle godine.
Takođe, Meta uvodi nove promene koje imaju za cilj da spreče „sumnjive“ odrasle osobe da kontaktiraju tinejdžere. Na Facebook-u, kompanija će blokirati ove naloge iz funkcije „ljudi koje možda poznajete“. Na Instagram-u kompanije će ukloniti dugme za poruke sa profila tinejdžera.
Kompanija nije navela kako će tačno utvrditi ko je „sumnjiv“. Međutim, kompanija će uzeti u obzir faktore poput: da li je neko nedavno blokiran ili prijavljen od strane mlađeg korisnika.
Meta navodi da sarađuje sa Nacionalnim centrom za nestalu i eksploatisanu decu (NCMEC) na globalnom nivou kako bi se sprečilo deljenje intimnih slika tinejdžera bez saglasnosti. Prema navodima kompanije, planirano je pokretanje nove platforme sredinom decembra. Platforma će funkcionisati slično sistemu dizajniranom da spreči deljenje sličnih slika od strane odraslih.
Prema rečima portparola Facebook-a, sistem će omogućiti tinejdžerima da generišu „privatni izveštaj“ za slike na svojim uređajima koje ne žele da dele. Platforma, kojom upravlja NCMEC, bi zatim kreirala jedinstveni algoritam slike, koji bi otišao u bazu podataka.
Zatim, kompanije poput Facebook-a mogle bi da otkriju kada se ista slika deli na njihovim platformama. Takođe, portparol kompanije je dodao da originalna slika ostaje na uređaju tinejdžera zauvek.