Ministar trgovine Tomislav Momirović izjavio je da građani danas troše četvrtinu manje novca u svojim budžetima za proizvode uključene u akciju “Najbolja cena” nego pre početka akcije.
Od početka akcije “Najbolja cena” broj maloprodajnih objekata širom Srbije uključen u tu akciju značajno je porastao, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović nakon što je danas posetio jedan od maloprodajnih objekata.
“Ono što smo danas mogli da se uverimo je to da je snabdevenost proizvodima koji su deo akcije „Najbolja cena“ u okviru radnji kompanije Merkator S jako dobra”, rekao je Momirović, navodi se u saopštenju Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine.
Prilikom posete maloprodajnom objektu “Idea London“ u okviru akcije „Najbolja cena“, ministar je rekao da ga raduje činjenica da je kompanija Merkator S potrošačima ponudila više proizvoda u okviru jedne kategorije proizvoda, tako da su na akciji “više različitih mleka, ulja kao i drugih proizvoda“.
On je dodao da je zabeležen rast prodaje artikala po „Najboljoj ceni“, što znači da su ovi proizvodi prodavani dva do četiri puta više nego pre početka ove akcije.
Od 1. septembra pa do kraja oktobra građani će u okviru akcije “Najbolja cena”, koja je pokrenuta na inicijativu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, po cenama koje su povoljnije od akcijskih, u 2.500 maloprodajnih objekata širom Srbije moći da kupe oko 700 proizvoda.
Akcija obuhvata 81 vrstu proizvoda i reč je o prehrambenim i proizvodima za ličnu higijenu, kao i proizvodima kućne hemije.
Prosečno sniženje iznosi 26,82 odsto i ono će, kako se procenjuje, domaćinstvima omogućiti uštedu od 8.000 do 22.000 dinara.
Ovi proizvodi u prodavnicama imaju oznaku “Najbolja cena”.