Prvi let konkorda izveden je na današnji dan, 2. marta 1969. godine.
Konkord, supersonični putnički avion i drugi tip aviona ove namene na svetu koji je ušao saobraćaj, nastao je kao plod saradnje Francuske i Ujedinjenog Kraljevstva, odnosno kompanija “Aerospecijal” (Aérospatiale) i “BAK” (BAC).
U komercijalni saobraćaj, konkord je ušao 21. januara 1976. Proizvedeno je ukupno 4 prototipa i samo 16 serijskih primeraka. Samim tim, ovaj tip aviona su u svojoj floti imale samo dve kompanije – “Er Frans” i “Britiš ervejz”. Razlog za to se uglavnom može pripisati tome što je supersonično komercijalno letenje jednostavno preskupo da bi bilo isplativo tako da je konkord uglavnom bio popularan među bogatima, onima koji su to mogli sebi da priušte.
Takođe, konkord nije bio isplativ jer je bila potrebna velika količina goriva da bi se kretao 2.500 kilometara na čas. Za let od Londona do Njujorka, konkord je trošio 75 tona goriva, što je dovoljno za let od Los Anđelesa do Brizbejna. Međutim, zaprepašćuje i informacija da je samo tokom uzletanja na aerodromu trošio čak 2 tone goriva. Takođe, specifično za supersonične avione, Konkord je leteo na visini od 55.000 stopa ili 21.000 metara.
Jedina nesreća ovog tipa aviona dogodila se 25. jula 2000, kada se “Er Fransov” konkord prilikom poletanja sa aerodroma Šarl de Gol u Parizu zapalio i srušio na obližnji hotel. Uzrok nesreće je bio komad metala na pisti, otpao od aviona koji je prethodno sleteo. Metal je probušio gume na avionu, a parčići guma su probušili rezervoare iz kojih je procurilo gorivo i zapalilo se.