Nagradni foto-konkurs Razglednica iz školske biblioteke

Društvo školskih bibliotekara Srbije raspisalo je nagradni foto-konkurs “Razglednica iz školske biblioteke”. Cilj konkursa je promocija školskih biblioteka, kao i razvijanje kreativnosti, medijske i digitalne pismenosti učenika. Radovi se mogu slati do 15. marta.

Konkurs se raspisuje u tri kategorije: za učenike od I do IV razreda, za učenike od V do VIII razreda i za učenike srednjih škola.

Najbolji radovi u svakoj od kategorija biće proglašeni posebno.

Učenici fotografijom treba da pokažu kako čitaju, traže informacije, rade domaće zadatke, uče, maštaju, druže se, kako provode svoje vreme u školskoj biblioteci…

Učenik može poslati samo jednu fotografiju. Broj radova iz jedne škole nije ograničen. Radove slati u JPG formatu, u što većoj rezoluciji (poželjno je da duža ivica na fotografiji ne bude manja od 3000 piksela).

Slike nasloviti latiničnim pismom, sa razmacima, na sledeći način: prezime_ ime _razred_ odeljenje_škola_mesto.

Uz fotografiju obavezno poslati saglasnost roditelja za objavljivanje fotografije deteta u javnosti i saglasnost za objavljivanje rada. Radove i saglasnosti roditelja slati u elektronskoj formi na adresu: dsbsrazglednica@gmail.com

Stručni žiri će doneti odluku o najboljim radovima na osnovu originalnosti, kreativnosti u odgovoru na temu i tehničkih kvaliteta. Fotografije će biti objavljene na sajtu i Fejsbuk stranici Društva školskih bibliotekara Srbije.

Dodela nagrada, knjiga, diploma i pohvalnica, biće održana u aprilu tekuće godine na Skupštini Društva školskih bibliotekara Srbije, kada će biti organizovana izložba fotografija sa konkursa.

Od najboljih fotografija biće napravljene razglednice, koje će biti ispisane dečjim porukama koje afirmišu školske biblioteke i poslate na adrese institucija iz oblasti prosvete i kulture.

Takođe će biti organizovana putujuća izložba najboljih fotografija širom Srbije, koja će promovisati kreativnost i rad učenika i školskih bibliotekara.

Izvor: Radio Odžaci

Be the first to comment

Leave a Reply