JP “Putevi Srbije” podneli su Ministarstvu za zaštitu životne sredine zahtev za davanje saglasnosti na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu projekta rušenja i izgradnje prilaznih konstrukcija na desnoj obali drumsko-železničkog mosta preko reke Dunav – Pančevački most.
Reč je inače o državnom putu IB-47, deonica Beograd (Bogoslovija)-petlja Krnjača, piše eKapija.
Kako se navodi, predloženo je i rušenje postojećih konstrukcija, a prema prikazanom dinamičkom planu ukupno trajanje radova na projektu iznosi 1.314 dana.
Projekat predviđa radove prvo na uzvodnoj, a zatim na nizvodnoj konstrukciji, kako bi se saobraćaj odvijao bez većih izmena. U planu je najpre izgradnja novih privremenih rampi, zatim rušenje postojećih konstrukcija po fazama i na kraju izgradnja novih konstrukcija po fazama.
Prilazne konstrukcije Pančevačkom mostu, na desnoj obali, izgrađene su u periodu od 1960. do 1964. godine i sastoje se od dva niza nezavisnih, prednapregnutih mostova – uzvodni, desni most za smer od Pančeva ka Beogradu i nizvodni, levi most za smer od Beograda ka Pančevu.
Kako je navedeno u Idejnom projektu, koji je izradila firma MHM Projekt Novi Sad, novoprojektovane mostovske konstrukcije se sastoje od devet nezavisnih celina.
– Glavni pravac se može podeliti na uzvodnu i nizvodnu konstrukciju koje se sastoje od četiri odnosno tri nezavisnih dilatacijskih celina. U sklopu projekta se nalaze i dve rampe tj, rampa 3 uz nizvodnu konstrukciju i rampa 4 uz uzvodnu konstrukciju – piše u dokumentu, a prenosi Ekapija.