Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Naredba za frizerske i kozmetičarske salone, teretane i fitnes klubove

Na današnjoj senici Štaba za vanredne situacije komandant Štaba je doneo Naredbu kojom se naređuje vlasnicima frizerskih i kozmetičarskih (pedikira i manikira) salona i teretana na teritoriji opštine Kula, da su u obavezi da od 27. april 2020. godine, ograniče radno vreme sa korisnicima usluga u salonima – teretanama i to: od 07:00 do 17:30 časova u danima kad nije na snazi zabrana kretanja (policijski čas) uz obaveznu primenu sledećih mera prevencija.
ZA FRIZERSKE I KOZMETIČARSKE SALONE

  • na ulazu u objekat vidno istaknuti pravila ponašanja za zaposlene i korisnike usluga;
  • nošenje zaštitne opreme (maske i rukavice);
  • fizička distanca;
  • dezinfekcija ruku prilikom ulaska u salon i obavezna dezinfekcija obuće pri ulasku u salon,
  • na ulasku u salon mora biti dezo barijera (podmetač natopljen dezinfekcionim sredstvom)
  • redovno provetravati i dezinfikovati prostor u salonu
  • prilikom ulaska u salon (zaposleni i korisnici) moraju vršiti dezinfekciju ruku
  • korisnici usluga moraju unapred zakazati termin za korišćenje usluga salona (telefonom)
  • u salalonu može boraviti ograničen broj korisnika tako da razdaljina između dva korisnika bude minimum 2 metra
  • prilikom rada sa korisnicima obavezno je nositi zaštitne opreme (maske i rukavice)
  • prilikom pružanja kozmetičarske usluge (higijenske nege i ulepšavanje lica i tela) potrebno je usluge pod uslovima i na način kojim se sprečava pojava i prenošenje bolesti
  • sva oprema i sredstva za rad moraju biti dezinfikovani posle upotrebe
  • otpadni materijal koji nastaje u radu salona staviti u plastičnu kesu za đubre i dobro je zavezati
  • korišćenje zajedničkih i pomoćnih prostorija (kafe kuhinje,prostorije za presvačenje,tuš kabine,toaleta i slično)nakon svakog pojedinačnog korišćenja izvršiti dezinfekciju
  • radne površine i inventar koji se koristi često mora se dezinfikovati svakog dana.

ZA TERETANE I FITNES KLUBOVE

  • na vidnom mestu obavezno moraju biti istaknuta pravila ponašanja za zaposlene i korisnike usluga teretana;
  • na ulazu u teretane mora biti definisana dezo barijera;
  • redovno vršiti provetravanje i dezinfekciju svih radnih površina,opreme,sprava i drugih rekvizita za vežbanje kao i poda teretana;
  • prilikom ulaska u teretanu zaposleni i korisnici moraju vršiti dezinfekciju ruku;
  • zaposleni moraju nositi zaštitna sredstva (masku i rukavice) tokom celokupnog radnog vremena;
  • korisnici moraju koristiti sopstvene peškire i druga sredstva lične higijene;
  • korisnici usluga moraju unapred zakazati termin za korišćenje usluga salona (telefonom);
  • korišćenje zajedničkih i pomoćnih prostorija (kafe kuhinje,prostorije za presvačenje,tuš kabine,toaleta i slično)nakon svakog pojedinačnog korišćenja izvršiti dezinfekciju;
  • raspored opreme,sprava i drugih rekvizita za vežbe moraju biti na udaljenosti najmanje 2 metra odnosno prostor gde se vrši vežbanje mora imati 10 kvadratnih metara po vežbaču
    oprema,sprave i rekviziti moraju se dezinfikovati posle svake upotrebe.
Tagovi:
Pročitajte još: