Nekome je genetika majka, nekom maćeha, evo načina kako da je pobedite?

Ma ja čak i kada malo jedem, nekako mi sve ode u stomak, kao i mojoj mami… Ako vam je ova rečenica poznata, a zvuči vam kao klasično izvlačenje na genetiku, treba da znate da u njoj ima istine. Za vaš stomačić je odgovorno 49 različitih gena. Na vama je samo, da kao vrhunski dirigent, uspostavite ravnotežu tako da oni sinhronizovano rade.

Stres je kriv za sve
Jedan od glavnih uzroka taloženja naslaga na vašem stomaku je kortizol koji organizam ispušta prilikom stresa. Dakle, prvi korak ka rešavanju stresa jeste upravo vežba.
Studija koja je rađena na porodičnim uzorcima (blizanci/braća/sestre/roditelji) pokazala je da sa samo 30 minuta aktivnosti dnevno (koja učvršćuje mišiće i smanjuje stres) znatno utiče na obim vašeg tela, a došli su čak i do prosečne razlike od čak 8,4 centimetara u struku, što nije nimalo loše sa samo 30 minuta lagane vežbe. Evo nekih vežbi koje će vam pomoći da započnete preobražaj.

Izdržaj
Namestite se u poziciju skleka sa rukama ili podlakticama direktno ispod ramena i sa stopalima širim od širine ramena. Stegnite mišiće, kukove namestite u ravni sa podlogom, a stopala držite sve vreme na podu. Zadržite ovaj položaj 30 sekundi.
 

Naizmenično spuštanje nogu
Lezite na leđa i podignite noge iznad kukova, a ruke držite na podu pored tela. Stegnite čvrsto torzo dok polako jednu nogu spuštate ka podu. Zatim je polako vratite u početni položaj i ponovite pokret drugom nogom. Ponovite vežbu osam puta naizmenično za svaku nogu.

Izdržaj uz rotaciju
Zauzmite početni položaj skleka sa stopalima u širini kukova i rukama ispod ramena. Podignite jednu ruku uvis i rotirajte torzo i kukove, tako da licem budete okrenuti u stranu i da čitavo telo zauzima položaj koji podseća na slovo T. Vratite se u početni položaj, uradite vežbu i rotacijom na drugu stranu, a sve ovo ponovite po osam puta.

Podizanje kukova
Lezite na leđa sa rukama smeštenim sa strane, savijenim kolenima i stopalima na podlozi. Podižite kukove sve dok kolena, kukovi i ramena ne budu u istoj liniji. Zadržite položaj sekund-dva, a zatim se vratite u početni položaj. Ponovite ovo osam do 10 puta.
Međutim ako genetiku želite da pobedite na svim poljima i da u svakom smislu budete bolja verzija sebe preporučujemo vam redovno trčanje.

 

Preuzeto: Zena.blic.rs

Be the first to comment

Leave a Reply