Netflix nastavlja sa testiranjem novog načina za suzbijanje deljenja lozinki u Argentini, Salvadoru, Gvatemali, Hondurasu i Dominikanskoj Republici. Stranica za podršku za Netflix u Hondurasu jasno kaže da će test podstaći korisnike da plate dodatnu naknadu ako koriste nalog na TV-u ili uređaju povezanom sa TV-om na lokaciji van svog primarnog domaćinstva duže od dve nedelje.
Svaki dodatni dom koštaće dodatnih 219 pezosa mesečno (1,17 dolara), po domu u Argentini i 2,99 dolara svuda drugde.
Prema Netflix-u, u zemljama gde se ovo testira, nalozi pretplatnika imaju jedan primarni “dom” gde mogu da pristupe Netflix-u na svim uređajima u kući, kao i da putuju i koriste Netflix na laptopovima i mobilnim uređajima na drugim mestima bez dodatnog troška. Test će omogućiti korisnicima da kupe dodatne “domove”, koje odluče da dodaju u svoj paket.
“Počevši od 22. avgusta, kada se prijavite na Netflix izvan svog doma, videćete opciju da dodate dodatni dom uz dodatnu mesečnu naknadu. Ako ćete ovaj TV (van vašeg primarnog domaćinstva) koristiti samo ograničeno vreme, možete da gledate Netflix do 2 nedelje bez dodatne naknade sve dok vaš nalog nije prethodno korišćen na toj lokaciji. Nakon tog vremena, taj uređaj na kojem ste se ulogovali će biti blokiran osim ako ne dodate dodatni dom”, napisala je kompanija.
Kako Netflix otkriva vaš dom?
“Koristimo informacije kao što su IP adrese, ID-ovi uređaja i aktivnosti naloga. Ako koristite uređaj u svom “dodatom domu” i još uvek vidite poruku koja kaže da previše domova koristi vaš nalog, možete da se uverite da je uređaj povezan na istu internet vezu kao i drugi uređaji u domu ili da se uverite se da uređaj nije povezan na VPN, proksi ili bilo koju uslugu za deblokadu”, dodaje striming gigant.
U ovim zemljama, Netflix takođe radi na funkciji koja će vam omogućiti da pratite gde se vaš nalog koristi i da ograničite pristup. Ako ste na osnovnom planu, možete dodati jedan dodatni dom, ako ste na standardnom planu, možete dodati do dva, a na premijum planu možete dodati do tri.
Kompanija pored svega toga radi i na novom planu koji će imati reklame, očekuje se da kada se testiranje završi u ovim zemljama, da će početi da primenjuju nova pravila i globalno. Prema nekim procenama, to bi moglo da se desi već krajem ove godine.