U zavisnosti od toga koje Nokia proizvode posmatrate, promeniće se sve, odnosno ništa.
Jedna od najpoznatijih tehnoloških kompanija na svetu, Nokia, najavila je planove o promeni identiteta brenda na MWC 2023 sajmu, a najznačajniji korak je svakako promena logoa koji se nije menjao čak 60 godina.
Novi logo se sastoji iz pet različitih oblika koji formiraju reč Nokia, a plava boja, po kojoj su mnogi prepoznavali ovog giganta, više nije deo novog identiteta. Obeležja kompanije će se sada prilagođavati širokom spektru boja u zavisnosti od upotrebe, a izvršni direkt Peka Lundmark kaže da je ova odluka doneta jer je stari identitet previše podsećao na pametne telefone.
Međutim, kako je mobilna divizija kompanije Nokia prodata kompaniji Microsoft, inkorporirana u Microsoft Mobile, a pravo na proizvodnju Nokia telefona kasnije prodato kompaniji HMD Global, s pravom se postavlja pitanje da li se ova promena odnosi i na klasične, odnosno pametne telefone koje ćemo u budućnosti videti na tržištu, te smo zatražili komentar od nosioca prava, a odgovor koji smo dobili je sledeći:
“HMD Global je ponosni licencirani partner brenda Nokia za telefone, tablete i dodatnu opremu. Nastavljamo da sarađujemo sa kompanijom Nokia kako bismo pružili fantastična iskustva našim korisnicima i obožavaocima širom sveta, ostvarujući naše obaveze u vezi izdržljivosti i dugovečnosti. Klasični Nokia brend ima neverovatnu istoriju u mobilnim telefonima. Naši telefoni brenda Nokia, kao što su tri nova uređaja koja smo nedavno najavili- Nokia G22, Nokia C22 i Nokia C32, zadržavaju snažan momenat povezan sa klasičnim Nokia logotipom”, kažu iz kompanije HMD Global.
U galeriji ispod možete videti kako je izgledao novi identitet kompanije Nokia na najvećem sajmu mobilne telefonije u Barseloni.