Javno preduzeće “Putevi Srbije” saopštilo je da edukativnom kampanjom „Ne vozi zaustavnom trakom, ne zaustavljaj život“ želi da utiče na ponašanje vozača na auto-putevima i probudi svest o značaju i upotrebi zaustavne trake.
Kampanja se sprovodi kako bi se uticalo na ponašanje vozača koji nepropisno koriste zaustavnu traku na auto-putu i ima za cilj da promeni njihov način ponašanja kako bi zaustavnu traku oslobodili za kretanje vozila pod rotacijom, ističe se u saopštenju.
JP “Putevi Srbije” navodi da u Srbiji u saobraćajnim nezgodama godišnje život izgubi više od 500 lica, da je Srbija u prethodne tri godine izgubila više od 120 lica u saobraćajnim nezgodama na auto-putevima i da je za poslednjih pet godina na aut-oputevima u zaustavnoj traci izgubljeno više od 20 života.
JP “Putevi Srbije” ističe da će sistemski delovati na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju.
Osnovni cilj sprovođenja edukativnih kampanja je podizanje svesti i skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja bezbednosti saobraćaja, kroz edukaciju svih učesnika u saobraćaju, navedeno je u saopštenju.