Gradska uprava grada Sombora u okviru Gradskog uslužnog centra (prijemna kancelarija i pisarnica), šalter 2. i 3., vrši prijem podnetih prijava, zahteva, žalbi i drugih podnesaka, kao i izdavanja poreskih uverenja iz nadležnosti Odeljenja lokalne poreske administracije.
Počev od ponedeljka, 17. decembra 2018. godine, na istim šalterima dežuraće i poreski inspektor koji će u toku radnog vremena pružati sve potrebne informacije poreskim obveznicima.
Na ovaj način biće omogućeno da građani, na jednom mestu, u okviru šaltera 2. i 3. Gradskog uslužnog centra u zgradi Županije, brže i lakše dobiju sve potrebne informacije i ostvare svoja prava iz nadležnosti Lokalne poreske administracije Gradske uprave grada Sombora.
Ovako organizovan način rada je samo jedan u nizu koraka koje Gradska uprava grada Sombora preduzima u cilju unapređenja primene principa dobre uprave na lokalnom nivou – efikasnost i dostupnost usluga lokalne samouprave.
Izvor: sombor.rs