Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Novi šalter lokalne poreske administracije počinje sa radom u ponedeljak, 17. decembra 2018.godine

Gradska uprava grada Sombora u okviru Gradskog uslužnog centra (prijemna kancelarija i pisarnica), šalter 2. i 3., vrši prijem podnetih prijava, zahteva, žalbi i drugih podnesaka, kao i izdavanja poreskih uverenja iz nadležnosti Odeljenja lokalne poreske administracije.

Počev od ponedeljka, 17. decembra 2018. godine, na istim šalterima dežuraće i poreski  inspektor koji će u toku radnog vremena pružati sve potrebne informacije poreskim obveznicima.

Na ovaj način biće omogućeno da građani, na jednom mestu, u okviru šaltera 2. i 3. Gradskog uslužnog centra u zgradi Županije, brže i lakše dobiju sve potrebne informacije i ostvare svoja prava iz nadležnosti Lokalne poreske administracije Gradske uprave grada Sombora.

Ovako organizovan način rada je samo jedan u nizu koraka koje Gradska uprava grada Sombora preduzima u  cilju unapređenja primene principa dobre uprave na lokalnom nivou – efikasnost i dostupnost usluga lokalne samouprave.

Izvor: sombor.rs

Tagovi:
Pročitajte još: