Odeljenje „Održavanja toplovodne mreže“ Javnog komunalnog preduzeća „Energana“ Sombor, odgovara na pozive krajnjih korisnika i sanira nastale kvarove. Intervencije koje pomenuto odeljenje sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama, kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodne sedmice, radnici „Energane“ izvršili su ukupno 78 intervencija prema korisnicima daljinskog sistema grejanja. Intervencija u stanovima krajnjih korisnika bilo je 23 (curenje na ventilima, ozračivanje i slabo grejanje), dok je intervencija u podstanicama zgrada bilo 44 (dopuna sistema, podešavanje parametara, curenje i zastoji u grejanju). U ustanovama koje su korisnici daljinskog sistema grejanja,, radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su deset intervencija, kao i jednu intervenciju u ulazu zgrade koja je korisnik daljinskog sistema grejanja. U ovom periodu nije bilo havarija na toplovodnoj mreži.
Ovim putem apelujemo na građane da obaveste dežurnu službu JKP „Energana“ na broj telefona 025/5-440-060 ukoliko primete nepravilnosti u radu sistema kako u stanovima, tako i nepravilnosti u vidu curenja i isparavanja na javnim površinama.