Kako je grejna sezona počela, tako je i broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja sve prisutniji i učestaliji. Služba održavanja toplovodne mreže spremna je u svakom trenutku da odgovori potrebama krajnjih korisnika i da sanira nastale kvarove. Intervencije koje služba održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvataju curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnik sedam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su 24 intervencije na grejnim telima krajnjih korisnika, 31 intervenciju na podstanicama, 3 intervencije na unutrašnjim instalacijama objekta, 4 intervencija kod javnih i komercijalnih ustanova, dok nije bilo havarija na toplovodnoj mreži.
Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima obaveste dežurne službe JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.