Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu. Broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja je približno ujednačen kako se grejna sezona ustalila. Odeljenje održavanja toplovodne mreže odgovara na pozive krajnjih korisnika i sanira nastale kvarove.
U toku prethodnih sedam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su 11 intervencija na grejnim telima krajnjih korisnika, 16 intervencija u podstanicama, 4 intervencije kod javnih i komercijalnih ustanova i dve intervencije u ulazima zgrada. Konstatovano je curenje u šahti na adresi Gruje Dedića 26 koje su radnici JKP „Energana“ Sombor sanirali, i tako smanjili gubitke hemijski pripremljene i zagrejane vode.
Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima obaveste dežurna odeljenja JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.