U toku prethodnih sedam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su 19 intervencija na grejnim telima krajnjih korisnika, 20 intervencija u podstanicama, jednu intervencije kod javnih i komercijalnih ustanova, kao i 4 intervencije u ulazima zgrada. U posmatranom periodu nije bilo havarija na toplovodnoj mreži.
Broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja je približno ujednačen kako se grejna sezona ustalila. Odeljenje održavanja toplovodne mreže odgovara na pozive krajnjih korisnika i sanira nastale kvarove. Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima obaveste dežurna odeljenja JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.