Broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja je približno ujednačen kako se grejna sezona ustalila. Odeljenje održavanja toplovodne mreže odgovara na pozive krajnjih korisnika i sanira nastale kvarove. Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnik sedam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su ukupno 45 intervencija prema korisnicima daljinskog sistema grejanja. Intervencija u stanovima krajnjih korisnika bilo je 18 (curenje na ventilima, ozračivanje i slabo grejanje), intervencija u podstanicama zgrada za prethodnih sedam dana 18 (dopuna sistema, podešavanje parametara, curenje i zastoji u grejanju), izvršena je jedna intervencija u ulazu zgrade (curenje ormarića), dok su ekipe JKP „Energana“ Sombor obavile i 8 intervencija kod javnih i komercijalnih ustanova koje su korisnici daljinskog sistema grejanja.
Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima obaveste dežurna odeljenja JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.