Primetno je da je broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja niži usled proglašenja vanrednog stanja. Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnih sedam dana, radnici JKP „Energana“ Sombor, izvršili su ukupno 37 intervencija prema korisnicima daljinskog sistema grejanja. Intervencija u stanovima krajnjih korisnika bilo je 6 (curenje na ventilima, ozračivanje i slabo grejanje), intervencija u podstanicama zgrada za prethodnih sedam dana 19 (dopuna sistema, podešavanje parametara, curenje i zastoji u grejanju), dok su ekipe JKP „Energana“ Sombor obavile i 8 intervencija kod javnih i komercijalnih ustanova koje su korisnici daljinskog sistema grejanja. Radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su 4 intervencije u ulazima zgrada (curenja iz ormarića), koje su prijavili stanari zgrada. U posmatranom periodu nije bilo nepravilnosti i havarija na toplovodnoj mreži.
Mole se korisnici da ukoliko primete nepravilnosti u radu sistema obaveste JKP „Energana“ Sombor na broj telefona 063/519-623, kao i broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.